Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Kiss Zsolt [r...@hb.sulinet.hu]
Küldve: 2011. január 31. 18:02
Címzett: 'Techinfo'
Tárgy: Aficio1515PS W7 driverrel fuzetnyomtatas

Sziasztok!

Van valakinek tárgybeli nyomatója és használja W7-en? Keresnék hozzá olyan
drivert amelyben benne van a füzetnyomtatás lehetősége. De eddig nem
találtam. XP-n gond nélkül tudja, de az általam talált W7 driverből
kifelejtették :(

Ehhez kapcsolódik még, hogy 2003-as R2-es szervernek hol tudom megadni ezt a
drivert, hogy nyomja ki központi telepítéssel? Ahol gondoltam ott nem
ajánlja fel a w7-et :(

Zsolt