Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Zoltán Kurucz [zoltan.kur...@gmail.com]
Küldve: 2011. március 16. 9:11
Címzett: Techinfo
Tárgy: víruskergetők

Sziasztok!

Többször volt szó, arról ki milyen kergetőt használ miért, mennyiért! (de
minden változik, ezért dobom fel újra a témát)
Több éve nod-ot használunk. Azonban Virus Buster-t (51-200gépre) 44900Ft+fa
áron láttam. Elég jó árnak tűnik, sőt szinte gyanúsan kevés.
Kinek mi a tapasztalata, a VB munkaállomásokra készült kergetőivel?

üdvözlettel:
Kurucz Zoltán
constantinum.hu<http://constantinum.hu>