úgy tudom, hogy ha egy gépbe teszünk egy külső videó kártyát is, akkor alapértelemzésben ő lesz az urlakodó - ilyenkor az alaplapi alapban letiltódik...
gondolom próblni, már próbáltad?

----- Eredeti üzenet ----- Az egyik szerverünkben elromlott az alaplapi grafikus kártya. Tennék a
gépbe egy PCI-os kártyát de hogy tiltsam le az alaplapit ha egyszer
nem látom hogy mi van a képen. Beindulni beindul a monitor de
értékelhetetlen színes karakterek vannak vannak rajta így nem tudom
hogy épp hol járok még ha sikerül is elcsípni a biost.
A jelenséghez talán az alábbi kép áll a legközelebb (lefotóztam az
enyém is csak nehéz képet küldeni a listára):