Mi jogtiszta felhasználók vagyunk (de minek), ugyanis frissítési alap eddig
is kellett, azt a pár ezer ft különbséget gépenként meg rááldoztuk, hogy ne
az alap legyen hanem egy pro verzió.
Előbb utóbb úgyis meg fog ez szűnni, előre kell gondolkodni.

Elég életszerűtlennek érzem azt, hogy bárki is elkezdené megbüntetni az
iskolákat jogszerűtlen szoftverhasználat miatt.

Az iskolák (csak az én tapasztalatom persze) eddig is magasról tettek a
jogszerűségre (amit nem is tudok elítélni), a legtöbb iskolai,
rendszergazdaként üzemelő ember azt hiszi a mai napig, hogy frissítési alap
sem kell.

NG