Üdv!

> Március 31-én születtem, így kicsit mások az emlékeim az adott időszakról.
>
> Minden évben március 31-én jár le a szerződés és minden évben 1
> hónappal később kötik meg az új évre a szerződést. Minden évben
> "pánik" van és minden évben a költségvetés véglegesítése a szerződés
> aláírásának az időbeli akadálya.

Ezzel szemben:

"Tisztelt Ügyfeleink!   2010.03

A Tisztaszoftver Program új, 2011. március 1-ig szóló licenc megállapodása
értelmében a jogosult intézmények a program csomagjaikat május közepétől
kezdődően fogják megkapni. Az intézményeknek új igénylés leadása nem
szükséges, ahhoz, hogy csomagjukat megkapják. "

Forrás:
http://www.tisztaszoftver.hu/index63f3.html?akt_menu=239

Üdv: Fodor Zsolt