Hát nagyon szomorú, hogy ilyen az oktatásunk... a legszomorúbb az, hogy nem feltétlen az oktatással van baj. Én is midig szidom az én - mint adófizető - pénzén lustálkodó tanári kart, de amikor tanítok kénytelen vagyok szembesülni a fiatalság felől sugárzó teljes érdektelenséggel, amelyhez még egy nagyfokú lustaság is társul... Egyszerűen képtelenség őket óráról órára tanulásra motiválni - pedig az informatika épp az egyik olyan terület, aminek az elsajátítása tényleg sokat dobhat az előremenetelén... Na, de mindegy - jövőhéten megy a csoportom ecdl-ből vizsgázni. Kíváncsi leszek az eredményre... (csak érdekesség képpen - az általam 2-3 óra alatt felvitt próbatesztet eddig SENKI meg sem nézte...). Amúgy a winzip és a winrar között nincs is szinte semmilyen különbség - aszem... ;))

Bár most - hogy tanítom is ezt a fárnya ECDL-t már egyáltalán nem értem, hogy pl. minek tanítunk bármilyen külső csomagoló programot, amikor a winXP-ktől az MS oprendszereiben beleépített csomagoló program tökéletesen működik... egyszerű... nagyszerű... mindig kéznél van... stb... stb...

----- Eredeti üzenet ----- Nem akarok tul sok lenni, de nalam ez igazan talalt. Ma mar nem tanitok (foallasban vagyok rg). Minap jott egy tanar kollega es panaszkodott: ECDL-re keszitettek fel a gyerekeket (fizetos! vizsga ugyebar). WinZip-et tanítottak, mert a vizsgaztato kozpont gepei erre voltak felkeszitve. (Hatekony, elindul a program mechanikusan vegigcsinal mindent, kesz. Kipipal, megvan a pont.) Mire mentek a gyerekek, megvaltoztattak a vizsgahelyszint, es a gepeken WinRAR volt telepitve. Szerintetek hany jo feladatmegoldas volt?
Udv, AZ