Eredeti üzenet, melynek kelte: Monday, April 11, 2011, 3:26:23 PM:

> Sziasztok!

> Már többször előforudlt a téma, dee akkor nem érdekelt - mea culpa -, most
> viszont úgy
> tűnik, a Nyuszi hoz az aulába egy LCD TV-t, és meg kellene oldanom, hogy az
> iskolai
> hírek,információk kivetítve menjenek. Nem akarok
> hiper-szuper-méregdrága szoftvert,
> valamint szeretném, ha akár az egységsugarú user is tudná kezelni, ezért
> egyelőre azt
> tervezem, hogy a TV mögé teszek egy netbookot, amire wifin keresztül távoli
> asztallal be
> [...]

--- S akkor innen az effektív válasz! ---

Én egy php scriptet írtam erre a feladatra, ami a saját könyvtárában
abc sorrendben behívogatja a html fájlokat, majd kezdi előről. Nem
kell hozzá más kliensoldalon, csak egy böngésző fullscreenben,
szerveroldalon pedig csak html fájlokat kell mappába másolgatni, és
simán lehet menet közben is szerkeszteni, a következő körben már az
újat tölti be.

Sós Márton - Rendszergazda (sos.mar...@razeneiskola.hu)