2011/4/11 Jehn Janos <j...@mail.crnl.hu>:
> Apropó!
> "egyszeres bejelentkezés"
> Hol, hogyan állítom be? A NETen már keresgéltem, de találtam semmit W2008-ra.
> (Valamikor volt egy kicsiny program erre w2003-ra, de az sem jött fel)
> Mit néztem el?

Erre nincs konkrét ötletem, de működik az, hogy diákokkal közlöm, hogy
naplózva a bejelentkezések, és bizonyított csalás, ha egy azonosítóval
máshol lépnek be, mint ahova ki van osztva.
A log-ból pedig nagyon gyorsan látszik, hogy egy azonosítóval léptek-e
be több gépről.

Az "egyszeres bejelentkezés"-nek pedig lehet egy olyan árnyoldala is,
hogy valamilyen hiba miatt befagy egy gép, meg az ő bejelentkezése, és
a tartalék géphez sem tudom leültetni (legalábbis egy ideig).

--
Reményi Zoltán
remenyi.zol...@gmail.com