Sziasztok!

A téma amit szeretnék indítani: Sűrített levegő helyett -> kompresszor

Meguntam a 3000Ft árú sűrített levegős spray vásárlását, minden évben
szétszedem a számítógépeket a suliban és kifúvatom a port belőlük + elég
költséges 150 gép esetén.

Kapóra jött egy hűtőgép kompresszora, amit erre a célra szeretnék használni.

Nos a dolog működik is, mert a max. nyomás, amit tud az 18 bar én olyan 6-8
baron szeretném használni.

A kompresszor hálózatra kapcsolva azonnal fújja a levegőt, de a nyomása
nagyon pici.

Abban  kérnék segítséget, hogy hogyan építhetném meg úgy házilag,
hogy ez a 6-8 bar nyomás jöjjön belőle, illetve, ha eléri a pl. 10 bar-t,
akkor lekapcsoljon, ha 6 bar alá esik, akkor ismét felkapcsoljon.

Pisztolyos megoldásra gondoltam

ötleteket, válaszokat előre is köszönöm

Zsolti