Bocsánat!

Az előbbi levelemet elfelejtettem aláírni...most pótolom! :-)

Üdvözlettel:
Magyar Csaba

Kelemen Mihály Írta:
Tudtommal: "... 2 példányban egyszer írható CD-re írja..." szó sincs osztályonkénti CD írásról. Egy megy az archívumba. Ezen felül annyi és olyan adathordozós másolatot készíthetek, amennyit akarok.

Lényegében igazad van, de ha pl. 2 külön teremben (esetleg épületben)
vizsgáznak egy iskola diákjai, akkor miért kellene ugyanarra a cd-re írni?
A többi érettségi anyag archiválása úgyis osztályonként történik, így cd-ből
is legalább anyi kell, +1 az archívumba. Én ez utóbbit "ellenőriztettem"
csak a diákokkal. Erről ír alá nyilatkozatot, hogy a beadott fáljait
tartalmazza. Később aztán annyiszor másolom le, amennyi kell belőle. Ennek
az egyezősége már az én felelősségem, mint ahogy a javítás a javító tanáré.
Egyébként a nem tanár rendszergazda kollégák kedvéért említem meg (bocs, aki
tudta), hogy manapság az érettségi elnökök már nem néznek meg minden
dolgozatot, csak "mintát" vesznek, és igazából nem mutathatja meg a saját
sulijában senkinek, h. ellenőrizze a javítást, ha ő esetleg nem értene az
adott tantárgyhoz.

Üdvözlettel:
Magyar Csaba