Sziasztok!

Úgy alakult, hogy a társasházban ahol lakom egyszerre lett elege a
tulajdonosok egy részének a közös képviselő tevékenységéből, illetve neki,
az emiatti tulajdonosi számonkérésekből. Így mielőtt elgondolkodhatott volna
a közösség, hogy megfegyelmezzük vagy leváltsuk, ma megsértődött és közölte,
hogy a hó végével távozik.

Bennem felmerült, hogy így én is tudnám csinálni, erre az egyik lakótársam
közölte: "szerintem jobban is". Szóval úgy döntöttem, hogyha a ház
megválaszt, akkor belevágok. Úgy tudom, mint tulajdonos, nem kell hozzá
képesítés, csak ha üzletszerűen csinálnám külsősként.

Viszont mivel első sorban rendszergazda vagyok, így utálom a papírt, tehát
amit lehet gépen végezni, azt természetesen nem vagyok a mai világban
hajlandó papíron írosgatni, pláne kézzel.

Tőletek annyiban kérek segítséget, hogy amennyiben van valaki köztetek, aki
szintén ilyet csinál, vagy esetleg közös képviselő gépét karbantartja,
legyen szíves javasolni tárgybeli programot. Egy külsős pozitív referenciája
jobban meggyőz mint a programozó reklámja.

Amit a programnak tudnia kellene minimum:
- 8 albetét kezelése
- a dosos programokból az oktatásban is elegem van, így aki azóta nem állt
át, azt elkerülném. Végül is azért már Win7nél tartunk, vagy mifene. :)
- Triviális dolgokat nem is említek, mint közös költség kezelése,
nyilvántartása.
- Naplófőkönyvet is remélem tudnak ezek vezetni.
- Ha a házi pénztárat is tudom vele kezelni az hab lenne a tortán. Bevételi,
kiadási bizonylatokat szívesebben nyomtatom, mint cetlizek :)

Egyáltalán ezekhez a feladatokhoz kell valamilyen apehes (bocs, már NAV-os)
akkreditáció?

Zsolt