dellnek (és biztos más gyártónak is) van HD felbontású kijelzője (nvidia
nemtommilyen csipszettel, hardveres hd gyorsítással).

2 giga rammal tökéletesen használható a Win7 egy ilyen gépen.

Viszont a win-es és nem wines verziók között szerintem minimális az
árkülönbség, ahhoz, hogy ne érje meg megvenni windowsosan.

Csárdi-Braunstein János