Documents and Settings\kissg.sulinet\LOCAL SETTINGS\Application Data\Identities\{....}

----- Eredeti üzenet ----- From: Kovács Marietta
Sent: Wednesday, June 29, 2011 10:28 AM
To: techinfo
Subject: "Regi" Outlook express Inbox megtalalasa

Ismerős nyárra hazahozhatta az iskolai gépét (egy DELL laptop) hogy azon dolgozhasson. Op. rendszer XP. Az iskolában egy Win 2003 server alapú tartományt használnak, roaming profilokkal. A rendszergazda elhozatal előtt kiléptette a gépet a tartományból, és létrehozott ismerősnek egy helyi felhasználót a gépen. Igen ám, de senki nem gondolt arra, hogy az Outlook Express-ből lementse a leveleket (tudom, miért használ outlook-ot, de ez egy másik probléma). Az új felhasználó OE-je pedig értelemszerűen üres. Van arra mód, hogy a gép suliba való visszavitele és tartományba újra beléptetése nélkül megmentsük a régi OE leveleit? A lokális rendszergazda jelszavát ismerjük. Próbáltam rákeresni a gépen a dbx fájlokra, de nem találtam semmit, a Documents and Settings\kissg.sulinet\Application Data\Identities\{....} mappa pedig üres.
Ötlet?