Üdvözletem!

Ugyan nem szándékoztam ebben a tárgyban írni, de...

Karcsi az eredeti levelet több listára is elküldte (ezt jelezte is).
Azt nem értem, hogy a többi listán miért nincs ebből ugyanilyen
"galiba"? (pl. infó tanári lista)

Az infó tanárok megértették azt amit Karcsi írt? A rendszergazdák meg
nem?

Csak idézetként: "erre a címre mail utján
szeretnék választ, elérhetoségekkel -- a jövo héten
visszajelentkezem!", ez szerepelt az eredeti levélben.
Tehát NEM a listára kellett volna írni, ha valaki valamit nem ért.

Ennyi.

Talán látszik, hogy én is "vidéki" vagyok, de valahogy nem zavart az
első válasz. (pesti <-> vidéki)

Talán el kellett volna pontosan olvasni és értelmezni a levelet, és
akkor nincs ez a szál feleslegesen.

Én is most lezárom részemről.

Át kellene már menni az apropóra :)

Németh Sándor