From: techinfo-bounces+szs=infokatedra...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-bounces+szs=infokatedra...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of
Kovács Marietta
Sent: Thursday, September 08, 2011 2:17 PM
To: Techinfo
Subject: Re: RE: Veletlenszam Access mezotulajdonsagok kozott

Adott egy tábla, abban egy azonosító nevű szöveges tulajdonság, amihez kellene
egy véletlen karakterekből álló értéket generálni, lehetőleg automatikusan. Ezt
próbáltam meg a levelemben megadott képlettel megoldani. A képlet a mező
tulajdonságok között az "Alapértelemezett érték"-nél van megadva. Az RND
használata előtt kellene kiadni egy Randomize utasítást, hogy de nem tudom
hogyan, mivel itt nem egy VB kódról van szó, csak egy képletről, ami mellesleg
használja a VB függvényeit. Ha még mindig nem sikerült elég világosan
elmagyaráznom, elküldhetem az adatbázist. Access 2003-ban készült.