From: techinfo-bounces+hoffman=mail.barossgyor...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-bounces+hoffman=mail.barossgyor...@lista.sulinet.hu] On
Behalf Of Kunstár László
Sent: Wednesday, September 28, 2011 12:28 PM
To: Techinfo
Subject: RE: teremberlet

20 géppel számolva üzleti alapon:

-gép áramfogyasztása:
20*0,2 Kw/h *50Ft/Kw =200 Ft/h

-klíma áramfogyasztása
3,5Kw/h*50Ft/Kw =     175 Ft/h

-gép amortizáció, 150.000 Ft-os bekerülési ár, 1 év alatt 0-ra írva 250
munkanappal számolva napi 6 ó használattal
20*1/250/6 *150000Ft =2.000Ft

-terem amortizáció 200.000 Ft/m2, 50m2-es terem, 5 év alatt 0-ra írva 250
munkanappal számolva napi 6 ó használattal
1/250/6/5 *200.000Ft*50m2 =1.333 Ft

-portás, annyival kell osztani a bérét, ahány termet adunk ki, most 1-el
számoltam
1500Ft/h*1h =1.500 Ft

-takaritónő, 20 perc alatt takarít ki
1500Ft/h*0,33h = 500 Ft

-Linux bérlet
0 Ft

-Fűtés, ezt kicsit nehéz meghatározni, számoltam, 10.000 Ft/hó/terem havi 20
nap és napi 6 óra -ennyi alatt kell megtérülni
1/20/6 *10.000 Ft = 83 Ft

-Neon világítás -csak teremben számoltam, folyosón nem- 15 db 2x40W-os
fénycső, melynek darabonként az előtéttel együtt párban 120W a fogyasztása
15*0,12 Kwh*50 Ft/h =1.350 Ft

-projektor, 150.000 Ft, 250 nap alatt amortizáljuk , napi 6 órai
használattal
1/250/6*150.000 Ft = 100 Ft

-projektor áramfogyasztása:
0,25 Kw/h*50Ft= 13 Ft

Ez ha jól számoltam kerekítve 6.750 Ft/h (profit nélkül)

Interaktív tábla a fenti elvekkel +350 Ft/h projektor nélkül.

Javaslatom: 2Ft/ másodperc (7.200Ft/h)
Nem tudom mi maradt még ki. Más adatokkal és megtérüléssel is számolhatsz,
hasonló módom.

Kunstár László