Windows 2003 Sp2-es msupdate-tel teljesen frissen tartott szerverem
eseménynaplója tele van a tárgybelivel. Úgy értem, hogy sokféle hibakódú
esemény van, de a leírásuknál mindnél szerepel ez a mondat. A gép
tartományvezérlő is, és DNS is fut rajta. Tűzfal is, két hálókártya + Isa 2006.
A másik tartományvezérlővel az Active Directory replikáció megy oda-vissza. A
gépen a net elérés rendben, az ISA proxy is jól működik.

Hibajelenség akkor áll elő, ha ezt a gépet kijelölöm globális katalógusnak,
utána lassúbb lesz a bejelentkezés a klienseken, az exchange szerveren (másik
gép) nem tudok pl. címlistáknál tagokat módosítani, szóval látszik, hogy valami
gond van. Mi okozhatja ezt a hibaüzenetet és mi a megoldás?
A dcdiag eredményében az első sorokban szintén kiírja a tárgybeli szöveget,
utána meg az összes teszt passed-del jön vissza.

A neten keresgélve jó sok találat van, az egyik legbővebb leírás talán ez:
http://support.microsoft.com/kb/839880/hu
Ami ebben van, azt az utolsó betűig mind megtettem/ellenőriztem, sehol semmi
gyanús. (Vagy nem vettem észre.)

Valami ötlet?
FG