Én a Live@EDU-t használgatom. Elsősorban a Dreamspark miatt, de
oktatásra is. Mindennapi gyakorlatra viszont nincs tapasztalatom.
Jó, hogy van tárhely, online word, excel, ppt, kapcsolat, msn...
Tetszik, hogy terem és eszközfoglalást is lehet benne csinálni,
szabályozhatom a csoportokat, de egyénileg is létre lehet hozni
terjesztési listákat, Van naptárfunkció.
Ha egy iskola tényleg használja, úgy vannak hasznos szolgáltatások, de
nálunk erre nincs igény (éljen a papír és a hirdetőtábla)

SzTZs