Üdv!

> Más alapítványi iskola is kapott ilyet?
>
> Érdekes, hogy mindezt most közlik - szünet van és 10 nap alatt nincs
> esély a dolgok zavartalan átszervezésére: szerződéskötés,
>  díj átutalása, technikai részletek átállítása...

Kíváncsi vagyok, mi kaptunk-e, mert egyetemi intézmény lévén elvileg államiak
vagyunk, de gyakorlatban minden kategóriából ki szoktunk esni. Az igazgató nem
szólt, de van esély rá, hogy jövőre olvassa majd.

Mondjuk nekem annyira nem hiányzik majd ha nem lesz... néhány aktiváláson
kívül másra nem használtuk.

Arra kíváncsi vagyok, hogy jogszerű-e ez a fajta hirtelen megszüntetés.
Biztos, nem ma 17:30-kor derült ki. (Ha jól látom a leveledben az időpontot.)

Üdv: Fodor Zsolt