Sziasztok!

Olvasgatom itt ezt a szálat milyen felzúdulás van a témában, csak
nagyon halkan megjegyezném az én véleményemet is.
Ugye elvileg szövegszerkesztést, táblázatkezelést stb tanítunk és nem
MS Office-t, se nem LibreOffice-t stb. Nem gondoljátok, hogy egy ilyen
váltás érettségi előtt pont, hogy egy igazi érettségi vizsga lenne?
Ahol kiderülne ki az aki tényleg tud mondjuk szöveget szerkeszteni meg
ki az aki csak betanult kattintásokat ismer, az lenne az igazi ha
mindenki értené is mit csinál, viszont ha érti és tudja akkor a
legkevésbé sem probléma neki semmilyen váltás(aki nem tudja annak
nemhogy verzióváltás, egy máshova rakott eszköztár is probléma).
Viszont ez esetben akárhova kerül az életben semmi gondja nem lesz ha
egy ilyen vizsgán meg tudja állni a helyét. (Nem úgy mint az aki
konkrétan MS Office2003 és XP-t ismer[máshoz le sem mer ülni, úgyse
tudom felkiáltással] és például excelben a beírt adatokat külön,
kézzel, számológépen összadja és kézzel beírja[megtörtént eset{jah, ez
egy iskolában gazdaságis}], akkor már inkább bukjon meg az
érettségin).
Mi a véleményetek ilyen megvilágításból? (Nyilván most közismereti
dolgokról van szó, a speciális dolgokat amihez mindenképp windows kell
ne keverjük bele, nyilván vannak ilyen helyek, de az egész más téma).
Persze értem és tudom, hogy ez sokaknak más szemszögből probléma,
mármint a váltás, nem is velük szeretnék ellenkezni, igazuk van
rengeteg dologban [és azt is tudom, hogy sajnos a tanári kar elég nagy
százaléka egyszerűen nem alkalmas arra, hogy így tudjon így
oktatni...]

Üdvözlettel, Alaksza Balázs