Azért az egyházi iskola válogathat a gyerekek között. (10 év múlva a
nem megkeresztelkedett gyereke is bejut majd???) 100%-os támogatást
kapott eddig is. +1 mrd idén. Etika-Erkölcs-Hittan a kötelező plusz,
meg a lelki napok, gyakorlatok, és a heti-havi istentisztelet.

2011/12/31 Vojcsek Csaba <t...@krk-gyarfas.sulinet.hu>:
> oly nagy a sötét...
>
> Bár ez már régen nem ide tartozik, de akkora sötétség van errefelé hogy
> írok 1-2 gondolatot, hátha megpróbáltok gondolkodni kicsit:
>
> "Egyházaknak átadott iskolák többlettámogatása"
> Most ÁTADOTT iskolákról van szó!!!!
>
> Miért ADTA át az önkivület az iskolát az egyházaknak? Mert nem tudják
> fenntartani, és vagy csődbe menne az önk. vagy be kellene zárni az
> iskolát. Egyház átveszi ezt az "aranytojást tojó tyúkot" amivel az
> önkormányzatok feladatát látja el (biztosítja az oktatást), megmenti a
> [...]

Tisztelettel:
Petró Gábor
http://getpetro.fw.hu (Itt vannak a példák leírásai.)

Ha diákom, akkor ide írjon, legyen szíves:
uralko...@gmail.com