Üdv!

> Firefox kifagy bizonyos webhelyeken: hír24, nol, index, origo, ...
> stb. csak ahol flash-ek vannak. Windows 7 64 bit Betölti az oldalt,
>  azután úgy marad. Minden felhasználónál. (Közben IE vagy Chrome jól
> működik ugyanazokon az oldalakon.)
> Ötlet? Tegyek rá Linuxot, ez most úgy is aktuális téma? :)
>
> (Röhej, hogy a mellette lévő gépen, Vistán minden említett oldal
> hiba nélkül jön be.)

Nálam Win7 Home Premium - FF 9.0.1 abszolút rendben.
Asztali gépen Vista Home - FF 9.0.1 lefagy, a plugin-container lelövésével
megoldódik a probléma.
Kipróbáltam XP Prof virtuális gépen - FF 9.0.1 abszolút rendben.

Viszont a szünet előtt a suliban telepített XP-nél egy kattintásra volt-nincs
az FF.

Üdv: Fodor Zsolt