On Sat, Jan 07, 2012 at 10:48:05AM +0100, Zoltán Gerendás wrote:
> A gondom az, hogy az IBM raid vezérlő saját magán jegyezte fel
> a raid konfigurációját és így amikor a vezérlő szállt el
> - hiába volt jó minden diszk (4 a tömbben + 1 spare) -
> a vezérlő cseréje után újra kellett telepíteni a windows szervert.
> (az IBM szakemberek se tudták a tömböt vissza építeni)
>
> Én nem ezt várom el a RAID -től.

A RAID vezérlő a RAID vezérlő hibáját nehezen tudja korrigálni, ha ezt várod
tőle, csalódni fogsz. Adott esetben egy rossz RAID vezérlő simán szarrá
szemetelheti az összes diszkedet szerintem.

Az ellen véd, ha diszk hibázik.

--
PTG
How long does it take a DEC field service engineer to change a lightbulb?

It depends on how many bad ones he brought with him.
Debian Lenny