Udv!

>Már bocsánat, hogy a titkárnők védelmére kelek, de miért is több egy
érettségi annál, mint amikor egy JÓ titkárnő dokumentumot szerkeszt? >Jó,
 az adatbázist hagyjuk ki...

>Nem a valós irodai munkára készítjük a tanulókat???
Remelem ezt csak poenbol kerdezted mar bocs.
Ha a valos eletet emlegetjuk annyira akkor csak idezni tudom magam. Miert nem
azt kell tanitani amire utanna tobbnyire szukseg lesz? A nagyobb vegek, amik az
emberek jelentos reszet felszivjak tovabbra is MS cuccokat hasznalnak. Ezt akar
elfogadjuk akar nem igy van. Bele erthetjuk ebbe a kulonbozo Win es Office
cuccokat is. Akkor meg ugyan oda jutunk ahonnan indultunk.
Ha azt a vonalat kovetjuk amit itt elkezdtunk akkor meg minek kell mindenkinek
minden orara jarni? Miert nem lehet az, h mindenki csak azt tanulja az eletben,
amivel utanna foglalkozni akar, ha mar a valos eletrol/munkarol beszelunk?
Na ezert tobb egy erettsegi mint amit egy titkarno hasznal. Mert ott ugy
csinalja meg ahogy akarja csak a kulso eredmeny a fontos, erettseginel meg
vmilyen szinten az oda vezeto ut is...

  Üdözlettel:
 Pintér Tamás

  Kérem, gondoljon a környezetre, mielőtt úgy döntene, hogy kinyomtatja ezt az
e-mailt.