Az http://www.uploadthingy.com/  ingyenes, de csak egy hétig. Ellenőrzőknél
szoktam használni egy olyan iskolában, ahol 10-nél több XP van
munkacsoportban és a session limit miatt a tanulók nem menthetnek a
hálózaton megosztott folderbe. Mindég másik mailcímmel regisztrálok az
ellenőrzős héten, majd beépítem a script-et az ellenőrzős weblapra. Hátrány,
hogy bejelentkezés nélkül mindenki feltölthet, aki ismeri a lap linkjét és
egy hét alatt le kell tölteni munkákat, ha tárolni akarod őket.

A másik ingyenes megoldás a Google Sites. Ezt egy olyan iskolában használom,
amely használja a Google Apps-t és a tanároknak mag a tanulóknak
felhasználói fiókjaik vannak benne. A weblap elkészítése után az oldalra
módosítási jogot kell adni a tanulóknak és ekkor bejelentkezés után
feltölthetnek. Itt az a baj, hogy lássák és letölthetik egymás feltöltött
állományait, de a Recent site activity-ben ez könnyen kísérhető. Ez meg van
jelenítve, tudják és nem is szokták megkísérelni.

Üdv,
Stream