> Latom meg mindig nem ertik sokan.

De nagyon is értem. Én is csináltam az általad említett módon.
A '_NEM_' arra vonatkozott, hogy _miért_ nem lehet linuxra váltani, nem pedig
arra, hogy _mikor_ nem lehet.

> Ev kozben ilyen beosztassal keptelenseg megcsinalni a valtast!

Így van. Még akkor is, ha valaki konyít a linuxhoz...
Ezt a tényt viszont senki egyetlen percig sem vitatta, még a legelvakultabb
pingvines se.
(Ha hallottad a Kossuth-ot, én is azt mondtam, hogy egy komplett nyár kell rá -
amire valami ostoba be-sms-ezett, hogy hülye vagyok, 100 gépet egy hétvége
alatt át lehet állítani...)

> Teljesen jogosnak tartom a kollegak megjegyzeseit, hogy ez bizony nem ket
> perc,
>
> mint windows alatt.

Windows alatt sem két perc.
Nekem.
De biztos én vagyok hozzá a tehetségtelen.

Gyuri