Nekem 4525s van, és a tapipad bal felső sarkában van eyg pötty, amire ha
ráduplázok, akkor ki/be kapcsol a tapipad. Kikapcsolt állapotban narancssárgán
pilácsol.

Sücy

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zoltán Kurucz
Sent: Thursday, February 02, 2012 12:52 PM
To: Techinfo
Subject: TouchPad kikapcsol

Sziasztok.

Főnöknek van egy hp ProBook 4530s típusú notija. (Synaptics LuxPad v7.5 a touch
pad verziója) Időnként kikapcsol az eszköz, állítja, hogy nem nyom semmit,
szerintem a gyorsbillentyűjét fn+valamelyik szám. Hetente 1-2 alkalommal be
kell mennem, hogy visszakapcsoljam, billentyűzettel elnavigálok majd
engedélyez, helyreáll minden. Néztem lehet-e az fn billentyűt valahogy
deaktiválni. HP azt mondja biosból kikapcsolhatom, elméletben legfrissebb
elérhető verzió van fent, de semmi ilyet nem találok.
Hogy lehetne kikapcsolni ezt a jelenséget? Synaptic kezelőfelületét
végignéztem, semmi hasznos...

Előre is köszönöm a tippeket.

--
Kurucz Zoltán