Title: Re: VirtualBox
A virtualbox nem kifejezetten szerver kornyezet virtualizaciojara lett kifejlesztve, hanem fokent desktop szintu emulaciora.
Ha szervereket szeretnel virtualizalni akkor inkabb Vmware ESXi, Xen, vagy Citrix Xenserver (persze mas is szobajohet) javasolt - a rendelkezesre allo hardvertol fuggoen.

udv, David

Valós rendszer, egy új tartományvezérlővel.