Üdv Mindenkinek!

Debian 6 szerveren próbálok NIS-t beállítani (MASTER!). Több netes oldalt is
átbogarásztam, mind ugyanazt írja, ez rendben is van. DE amikor telepítem a NIS
csomagot a következő üzenetet kapom: "dpkg: version "nis_3.17-18" has bad
syntax: invalid character in version number"

A gond, hogy az "yptest" a második tesztnél elbukik (YPBIND) és csak ennyit
ír: "nem lehet az ypbinddal kommunikálni"

A neten semmi "értelmeset" nem találtam. Van 5lete valakinek, hogy hogyan
lehetne javítani a problémát?

u.i.: ubuntu alatt simán megy, semmi baja, kliensekről be lehet lépni szerver-
oldali hitelesítéssel.

--
Sulek Szabolcs
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)