Szereny  velemenyem  szerint  eppen  arra  valo  a  subnetting amire a
kerdezo  szeretne  hasznalni. Kicsit visszas dolog azt irni neki, hogy
hagyja   az   alhalozatokra   bontast,  es  kliensenkent  allitson  be
tuzfalat  a  halozaton  beluli  forgalom szabalyozasara.. vagy csak en
latom igy ?
Mellesleg  minel  tobb  gep  van  egy  adott subnetben annal nagyobb a
broadcast forgalom is. Nem veletlenul javasolt ~50 gep felett bontani +
vlan-ozni...

udv, David

--
Best regards,