Előfordulhat az, hogy az auto-negotation nem igazán működik a két fél közt. Próbáld meg (ha van hozzáférésed a switchez) full duplex-re állítani a portot, ill. a routernél is full duplex 100mbit/sec. (Ezt a switch-en is lehet állítani). Ha nincs hozzáférésed (sulinet), akkor áramtalanít. Először switch áram vissza, majd a router.
Nálam már segített.

Kiss L.