Azt hozzá kell tenni, hogy a 11.10 borzalom idióta gnome3 felületét vizsgáld
meg, mielőtt így döntesz.
Vannak félmegoldások gnome2-es kinézetre, de ezek vagy működni fognak
későbbi ubuntukban, vagy nem. ( pl
http://www.omgubuntu.co.uk/2011/12/how-to-make-ubuntu-11-10-look-and-feel-li
ke-gnome-2/)

Én a helyedben 10.04-et raknék. (desktop kezelés szempontjából ezzel az
11.10-es irányzattal nagyon rossz irányba halad.. IMO. Ja, és ráadásul
sokkal több memóriát eszik; gyenge klienseknél szempont lehet)

Üdv!

Azért én nem beszélném le a legújabb stabil verzióról, mert neked speciel nem tetszik a unity.
Van akinek pedig pont az jön be.
Ettől függetlenül ha nem tetszik, még mindíg ott van mellette az xfce, gnome-shell, kde, stb... feltelepítésének lehetősége,
ezért nem kell egy régi verzónál maradni.

Ha végképp nem jön be egyik sem (amit azért kétlek, mert xfce még mindíg ott van a sima panelt kedvelőkenk), és mégis gnome-ot akar, akkor ubuntu helyett ott a linuxmint.

De ez megint vallásháború, szóval szerintem ne is kezdjünk bele, mindenki próbáljon ki minél több grafikus felületet, és használja azt, ami neki a legjobban tetszik.

Attesz