Üdv!
Tegnap előtt feltettem az apache2-őt, bind9-et, stb..
Ma csináltam egy update-et és upgrade-et. Azt írta, hogy az apache2-őt tudja frissíteni, na akkor csinálja. A végén kiírta, hogy valami csomagfüggőség baja van. Azóta, hiába szedem le és próbálom újra mindig leakad. Ma próbáltam feltenni a pppoe csomagot, ahhoz kell neki a ppp csomag is, de újabb verziót mutat elérhetőnek, neki pedig egy régebbi kellene. Ezzel nem tudok mit kezdeni.
Mi lehet ennek az oka?

Szaladtam már bele én is ilyenbe, akkor az volt a megoldás, hogy másik tükröt
állítottam be, mert sajna pont a hu.debian.org nem volt a legprecízebb.
Azután :
sudo dpkg --clear-avail
sudo apt-get update
sudo apt-get upgrade