Laptopot semmiképp ne dugjatok rá szerintem egyből a keverőre. Persze,
működhet, de ha van egy földhurkotok, azzal nem tudtok mit csinálni,
ami megfelel a szabványoknak :)
Arról nem is beszélve, hogy a fent említett távon az asszimetrikus
jeletek elég sok zavart fel tud szedni. A megoldás a már említett
di-box. Nem kell feltétlen vételben gondolkozni elsőre, keressetek egy
hangtechnikával foglalkozó céget a környéken és béreljetek tőlük. Max
500 forintot kérnek szerintem egy napra érte.
Az FM transzmitter azért ajánlott, mert az alját és a tetejét se viszi
át úgy, ahogy kéne.

Sós Márton - ex-Rendszergazda
Rácz Aladár Zeneiskola (i...@razeneiskola.hu)
1165 Bp, Táncsics u. 7  Tel: (1)403-20-93/307

Eredeti üzenet, melynek kelte: Wednesday, February 29, 2012, 9:25:09 AM: