Helló!
Én hogy őszinte legyek ezen nem gondolkodtam mert nekem van egy router
a modem mögött és abba beállítva nem kell kapcsolódgatni mindig, de
ezt találtam lehet érdemes kipróbálni.
"Indítópultba be kell rakni a kapcsolat ikonját, és a kapcsolart
tulajdonságainál a második fülön kivenni a pipát a "Név, jelszó
bekérése"... sor elõl."