2012.05.19. 16:16 keltezéssel, Kovács Marietta  írta:
Ájájájáájjj már megint a kákát keressük a csomón.
Informatika érettségiről van szó , nem???
Alap informatika készség az állományokkal történő művelet.
Irni olvasni számolni már nem kell, legalább ezt hagyjuk meg...
Az érettségi nem a "normális" embereknek való...
Volt szerencsétlenségem végigélni 2007-ben egy ilyet, amikor nyugdíj előtt álló
kollégát hurcoltak meg egy másik iskolában (meghívott külsős szakértőként
voltam érintett). A diák bukta a gyakorlati érettségit, mert mindent txt
formátumban mentett. Ezután a szülője ügyvéddel jelent meg az igazgatónál,
miszerint az érettségi vizsga nem az előírásoknak megfelelően zajlott
(konkrétan a kötelező tájékoztatás hiányára panaszkodott. A tájékoztatás
elhangzott szóban az érettségi előtt, de nem írattak alá jegyzőkönyvet róla).
Az igazgatónő egy gyáva HP volt, nem állt ki a kolléga mellett, az érettségi
elnököt az ügyvéd lemosta a pályáról, hiába érveltem én és a kolléga is, hogy a
vizsga előtti tájékoztatásnak nincs köze ahhoz a tényhez, hogy nem tud menteni.
Eredmény: diák gyakorlati eredményét szabálytalanságra hivatkozva az elnök
megsemmisítette, kolléga fegyelmit kapott és idegileg tönkrement. A diák 2x
szóbelizett, ahol szemtanúk szerint látványosan stopperrel mérte az időt, és
vigyorogva, egy négyes informatika érettségivel távozott.
Szóval csak óvatosan a hőzöngéssel, mert ha belefuttok egy ilyenbe, ott nem a józan ész
vagy a "tanári/informatikai szokás és gyakorlat" fog számítani, csak a leírt
betű...

Igazgatója válogatja!
Nálunk is volt hasonló bukott!
Volt hogy TXT-be mentett bukott

Vagy adjunk minden nem normálisnak informatika érettségit?