Tisztelt Lista!

A tárgyban szereplő böngésző beállításai között akárhogy nézem nem találok olyan beállítást, hogy ha egy linkre kattintok, ami egy fájlra mutat megkérdezze a böngésző, hogy megnyitni vagy menteni akarom e a fájlt. Más böngészőnél ez alap. A beállításokat végignéztem már vagy ötvenszer (Speciális beállításokat is természetesen).
Ki hogy oldja meg ezt? A válaszokat előre is köszönöm!

Szia!

Mi a gond azzal, ha ráklikkelsz, letölti, majd alul klikkelsz még 1-et?
Személy szerint nekem sokkal jobb megoldás ez, mintha futtatásra klikkelek, és akkor is letölti egy tmp könyvtárba, ahol csak a helyet foglalja. Ja és ha valamiért újra le akarom tölteni, akkor sem kell keresgélni, tudom hogy a letöltésekben megtalálom.

Attesz