Szerintem ahol 2-3 gépterem van, ott már régen nem csak a sulinet vonal van.
Amúgy kis pénz kis foci, nagy pénz nagy foci. Mire használható lesz,
ez sem lesz olcsóbb, mint a Tisztaszoftver, ahogy a többi alternatíva
sem.

Jóslat (kérem, hogy erre most senki semmit ne írjon, majd 1 év múlva
meglátjuk, bejött-e :-))
Ha tényleg Office365 lesz, akkor minden iskola választhat, hogy vagy
saját pénzből bővíti a sávszélességet vagy gépenként big-big-mac áron
tovább licenszeli valamilyen szervezet segítségével a szoftvereket,
vagy átképezi magát ingyér. Állambácsi keze tiszta, a
suli|diákok|tanárok kiizzadják.

SzTZs