From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Mészáros Zsolt
Sent: Wednesday, June 27, 2012 1:05 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: TDK pendrive hiba

Tisztelt Lista!

Adott egy 4GB-os TDK pendrive. Kolléga hozta, hogy nem tudja törölni a
tartalmát. Gépbe bedugva (win7 és Debian 6) látszik a FAT kötet, rajta pár
mappa. A tulajdonságoknál az látszik, hogy 0 bájt foglalt terület van rajta.
Ettől függetlenül van a gyökérben egy 870 kB-os txt, aminek tudom olvasni a
tartalmát. Jogosultsági problémákra gyanakszom, gondolom kihúzták írás közben
és a program, ami használta nem tudta lezárni a jogosultságokat a törött
fájlon. Formázni nem lehet. Win7 szét is fagyott alatta.
A tartalma nem érdekes. Hogyan tudnám leformázni, hogy újra működjön?