Milyen proxmox? mert a 2.0.-tól van online, webes backup és restore lehetőség. Amúgy a vzrestore (openvzhez) és a qmrestore parancsok segítenek, aszerint, hogy milyen a virtuális géped:
http://pve.proxmox.com/wiki/Qmrestore_manual
http://pve.proxmox.com/wiki/Vzrestore_manual
qmrestore vzdump.....fajlnév virtuális_gép_száma
Miért nem indul? A következő tippeket nézd végig!
- ha isoról telepítetted, akkor ott van-e még a CDROM-ban a mountolt iso. ha nincs, nem indul, én is jártam így. - nincs lockolva? pl: unlock 107 - ha mentés után nem állt vissza, a rendszer lockolja. Ezzel feloldhatod.
- próbáld kézzel indítani: qm start 107
Mi a hibaüzenet?
- nem változott meg valami hardver-elem? pl: kivettél 1 hálókrátyát a virtuális gépből, törölted stb.
Bálint István