On 9/12/2012 11:37, P.J. wrote:

azt kihagytam, hogy a pdf-ben megadott telefont nyilván nem veszik fel..

------------------------------------

a 'hello world!' első scriptem -szerű webes formjukon nem adtak meg kitöltési útmutatót (pedig a pdf-ben ennek kitöltését propagálják és nem az e-mail, vagy fizikai -hordozós visszakül- dést) - így nem lehet tudni, hogy pl. a 'kapcsolattartó' esetén a 3 űrlapmező (text) -re milyen sorrendben kerüljenek fel az adatok - pl: név/telefonszám/e-mail cím, vagy név/város/cím, stb. (ezt csak akkor tudja meg a kitöltő - ha mégis megnézi a küldött xls-t, vagy ods-t - ha meg ezt
nem teszi - majd kétszer kell kitöltenie az adatlapot)

ugyanitt az 'Ezen külső szolgáltatás szerződésének lejárati dátuma ' -nál - ha pl. nekünk 'nem jár le' (v. határozatlan) - nem tudok 'kötő/'mínusz - jelet, vagy más szöveget beírni, stb. - csak dátumot kiválasztani

form forráskódjában:
href="css/       redmond         /jquery-ui-1.8.19.custom.css"
:)

maga az e -féle https megvalósítás is 'furcsa

az ilyen szám alapú azonosítás sem túl jó ötlet: https://www.nekinet.hu/adatok/sorszám - mert esetleg
valaki feltölti az egész adatbázisukat kamu adatokkal

Rendkívül zombi és antiszociális vagyok, de nálam már szereztek 2 rosszpontot. Elsőnek küldtek egy 2M+-os pdf-et, majd egy újabb levelet, miszerint az előző levélben említett táblázatokat küldjük (ami az előzőből kimaradt). Informatikai szolgáltatást így kezdeni... :-( Sebaj, lesz honnan fejlődniük. És remélem, aktív tagként már feliratkoztak a Listára... Gyuri

Tisztelt P. J.!

Természetesen igyekszünk felvenni, csak most hirtelen nagyon sok helyről keresnek bennünket és előfordul, hogy várni kell egy kicsit.

Üdvözlettel
Springer Ferenc
NIIFI