Üdv!
Szerintem attól, hogy ott a lakat, még működik. Ugyanis nálam mindenhol ott a
lakat azoknál is, amiket már használtam. A kérdés, hogy melyik menüpontban és
milyen néven érhető el. Így hirtelen ránézve nem találok erre utaló dolgot.
Mindenesetre lakattal ellátott kiterjesztést már használtam, tehát attól aktív
lehet.

Gál Zoltán
sir...@gmail.com
http://www.arcania.hu/