Nem tudod valahol tönkretenni a kábelt? Mondjuk kezd el hajtogatni,
törögetni egy szakaszon, kizárt, hogy 30-40 erőteljes megtörés után is
tökéletes legyen a PC-n.

Illetve előtte még nem tudod kipróbálni egy cisco-val, vagy olyan
routerrel, amin kézzel lehet állítani a duplexitást, sebességet?
Nem lehet, hogy a TP-link be van fixálva 100M/FDX -re, míg a PC adott
esetben beáll 10M-ra?