From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Hoffman Péter
Sent: Wednesday, October 10, 2012 4:03 PM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: Érettsegi kérdés

Köszi, akkor intézkedem.

Üdv Hofi

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Szántó Lajos
Sent: Wednesday, October 10, 2012 3:38 PM
To: Techinfo

Szerintem az oktatási hivatallal vedd fel a kapcsolatot (gondolom ők
jelölték ki az iskolátokat helyszínnek):

(egyébként utóbb ftp-hez kapott névvel, jelszóval kell letölteni)

Amennyiben kérdése lenne, az alábbi elérhetőségeket tudja igénybe venni:

e-mail: infoerettsegi.h...@oh.gov.hu

telefon: +36-1-374-2111

SZL

Szltiszk