Sziasztok!

Egyik ismerősömnél be kellett volna lőnöm egy wifi routert.
Adott volt:
gépén mac-re beállított régi fibernetes ma inviteles wifis net. Antenna a
padlásón, kanóc be egy ap-be onnan utp direkt a gépbe, szépen megy a net.
vett egy routert a waterán (tp-link) lan oldalon szépen akar mindent,
osztja a címet...
wan oldalon is menti a beállításokat (mac clone, static ip) de nem
kapcsolódik, a wan led néha villan fel de elég vérszegényen. elképzelhető,
hogy hibás routert vett? ma délután megyek ismét és megnézem egy másik
(biztosan jó routerrel), de gondoltam addig rákérdezek

Ami szintén egy érdekesség (ilyet még nem láttam) router nélkül ipconfig
-all, ezt adta:
ip 188.142.139.43
maszk 255.255.255.192
dhcp 192.168.110.254 (ez a cím szúrt szemet)
dns 85.66.127.27
dns 81.17.184.1

Mit kellene még megnéznem? köszönöm az ötleteket...

--
Kurucz Zoltán
*rendszergazda*