Érdeklődve várom a fejleményeket, nem régen én is bejelentettem t-akármi adsl hibát.
Igaz nekem itt csak 5 megás van, és az a letöltési sebesség. :)
Nálam nincs is szolgáltatói router, csak adsl modem, és kétkártyás gép osztja meg házon belül. Mégis: megszakad (bármilyen böngészővel) ilyenkor nem bontja a kapcsolatot, szinkronban marad, de normál csomagok nem mennek át. Néha megszakad teljesen és csak próbálkozik a modem, de nem jut semmire. Ugyanezt kapom, mint a videóban. 3-4 firefox és/vagy Chrome lap megnyitása után a többit nem tölti be, majd az előzőeket sem tudja már frissíteni.
Közben a led jelzi, hogy van vonali kapcsolat.
Ha újraindítom a modemet, megint hasít egy darabig.
Jellemző időszak este!
Mármost, ha ilyenkor megcsinálom a vonali sebesség tesztet, én is tökéletes eredményt kapok, tehát nem a vonalban lesz a hiba, hiába is hivatkoznék rá az ügyfélszolgálatnál. Viszont képzeljétek belefutottam egy értelmes nőnemű ügyfélszolgálatosba, aki rá tudott nézni a kapcsolatomra és látta, hogy gyakran szakad, ezért felvette a hibát. Ami eddig történt, hogy újraindították a vonalam végén a portot, de szerencsére megint sikerült eldiskurálnom közben a "szerelővel", aki szintén értette a hibámat, de ő is csak lezárta a hibajegyet, miszerint porthiba az ő oldalukon. Mindenesetre annyit megígért, hogy ránéz még időnként.
Azóta megszakadt az elmúlt napokban vagy 3-szor, de most mintha jó lenne.
Szóval gyanús, hogy konfigolnak az éterben valamit. Főleg mert teljesen más régióban vagyok, mint Péter.
Vagy tényleg csak porthiba volt.(?)

(én közvetlenül IP-vel szoktam a t-vonal sebességet mérni: felhasználó: adsl@test, jelszó: test, és http://192.168.9.1 címet kéred)

sl