Sziasztok!

A tárgyban szereplő operációs rendszert szerettem volna kipróbálni VirtualBox alól. Az image-et az MS-tól töltöttem le MSDN hozzáféréssel. (90 napos próbaverzió) A host oprendszer Windows 7 Professional 32 bites. Rajta a legfrissebb 4.2.4-es verziójú VirtualBox. A telepíteni kívánt Windows 8 is 32 bites értelem szerűen. Indítom a virtuális gépet és egy kékes-zöldes Windows logó után meg sem moccan a telepítő. A beállításoknál 2 magot adtam neki 2 GB memória mellett. A végrehajtási csúcs a CPU-nál 80%-ra van belőve. A feladatkezelőben nézve a VirtualBox eszi a CPU-t maxon (80% körül) viszont nem történik semmi. Ugyan ezen VirtualBox alatt van egy Debian 6 és 2 Windows XP. Ezek tökéletesen működnek, akár egymás mellett is.

Telepített már valaki sikeresen Windows 8-at VirtualBox alá?
--
Üdvözlettel: *Mészáros Zsolt*
/rendszergazda +36-70/621-4252/