-- Eredeti üzenet --
Feladó: Bagó István <b...@palffy.hu>Címzett: Techinfo
<techinfo@lista.sulinet.hu>Elküldve: 2012. november 13. 16:0Tárgy : RE:
Tisztaszoftver (win, office) igénylés rendszergazdák és alkalmazottak számára

Jónak jó, de táblagépre van fejlesztve a felület, és laptopon szerintem
nehézkesebb használni.
 Azon kívül a főnököm azt kérte, hogy maradjon a Win7, azt már ismeri és jobban
szereti, ha az asztali gépén és a laptopján is ugyanaz a rendszer van.

 Bagó István
 rendszergazda
 Pálffy Miklós Ker. Szki.