> A 12 V -os eszközöknek van belső tápja, ami előállítja a működéshez
> szükséges 3,3  és 1,6 V-ot (Atheros, Ralink, Realtek, Broadcom chipset.).
> Az ilyeneknél a bemenő feszültséget az elektrolit kondenzátor feszültsége
> korlátozza leginkább mert az IC általában 40V -ot bír.
> Vagyis 16, vagy 25V -ig nincs probléma (a beépített kondiktól függően).
> Ha szétszeded és megnézed a táp vezérlő IC típusát akkor meg lehet keresni
> a neten a katalógus pdf-et és abba benne van a
> max feszültség. Így 99,9 % ban állítom hogy nem lesz probléma az ómakku
> esetén előforduló 10-14,5V feszültségről való
> [...]

Kollégám szerint sem okozna problémát a közvetlen üzemeltetés. Csak
érdekességképpen írom, hogy a mostani AP, amit
ki szeretnék váltani a 1043-al, 12V-os a leírása alapján és simán 5V-al van
gyárilag hajtva.

A routert nem akarom szétszedni, mert 5 év gari van rá. (csak ne füstöljön
:-))
Ez a kép esetleg nem segít a táp vezérlő IC-ben: (bocs de én nem ismerem
fel)
http://elit.jedlik.eu/nits/TP-Link_1043N/TP-Link_TL-WR1043NDb.jpg

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

üdv.: Nits L.