Sziasztok!

DC: WS2008R2
Kliensek: W7 SP1

Néhány useremnek a jelszó megadása után az alábbi hibaüzenetet adja fel,
majd azonnal kijelentkezteti:

A(z) csoportházirend ügyfél szolgáltatás nem tudott bejelentkezni.
A hozzáférés megtagaddva.

Az, hogy hány embert érint, fogalmam sincs. Eddig az infotanár nem olvasta
el a hibaüzit, ráfogta, hogy elfelejtetted a jelszavadat. Most véletlenül
tudtam meg, hogy nem a jelszóval van gond, csak olvasni is kellene.
Gyakorlatilag azonnal a belépés után ez az üzi fogadja, az asztalig nem jut
el.

Roaming profil a gépről és a szerverről letörölve, de detto. A gépen létre
jön egy 15 megás profil, de a szerverre nem másolja fel.

Az eseménynaplóban az alábbi hibaüzenet ezzel kapcsolatos, de eddig nem
találtam rá megoldást.

Napló neve:    Application
Forrás:        Microsoft-Windows-User Profiles Service
Dátum:         2012.11.21. 16:31:55
Eseményazonosító:1542
Feladatkategória:Nincs
Szint:         Hiba
Kulcsszavak:
Felhasználó:   SYSTEM
Számítógép:    IGH2.bocskai.local
Leírás:
A Windows nem tudja betölteni az osztályok beállításfájlját.
 RÉSZLETEK - A rendszer nem találja a megadott fájlt.

Sajnos eddig a google ez ügyben nem volt a barátom, most így más barátokat
keresek :)

Ja nem gépfüggő, sehol sem engedi be szegényt. Ahol ma be akartam lépni az
userével ott pl. sosem volt az tuti mert az igh iroda közelébe sem megy
gyerek.

Szerintem ha letörölném az usert és újra létre hoznám akkor megoldódna, de
ki tudja hány ilyen van még. Jobban szeretnék rájönni mi okozza, hogy
elháríthassam egy lépésben.

Zsolt